2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 12. října 2011

Padati na ústa

Mám v poslední době (cca týden) dojem, že na mne všechno padá, nějako nestíhám, lidi po mně stále něco chtějí, stále se na něco ptají, občas je jakoby ani nevnímám... Úkolů ze všech stran, nejen těch pracovních, je "neúrekom"...

Večer padnu do postele a usnu, ráno mne budík tahá z postele...

A nějak se mi nezdá, že by za to všechno mohla jen změna počasí, jak skokem skončilo babí léto a nastal sychraví podzim...

Žádné komentáře:

Okomentovat