2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 10. října 2011

Po zkoušce

Tak mám po zkoušce STANAG.

V poslechu jsem jako vždy chvílame měl dojem, že si nejsem ani náhodou jist tím, že jsem porozumněl, nač jsem tázán, či která odpověď z nabízených variant A-B-C-D vůbec koresponduje s audio úryvkem. A jako vždy je to sázka do loterie, zda jsem splnil a zakroužkoval alespoň v 24 ze 30 případů správnou odpověď.
V testu ze speakingu jsem snad uspěl, nevím. Odpovídal jsem na vše, reagoval na vše, mluvil. Zda dost krásnou angličtinou, to posoudí zkušební komise.

Každopádně shrnuto a podtrženo, stejně se jen časem dozvím výsledek, zkouška STANAG je postavena tak, že zkoušeného nepoučí, nedozvím se nic o konkrétních chybách, co mělo být jinak, dozvím se výsledek a tečka. To je systém. Já jej neovlivním.

Žádné komentáře:

Okomentovat