2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 18. října 2011

Den nikoliv dle mých představ

Dnešní den nebyl dle mých představ. Celý den jsem byl na konferenci coby IT podpora, a vzhledem k tomu, že se z jakéhosi hotelového pokoje hlásil do systému něčí soukromý router a rozhazoval permanentně síť WiFi v celém hotelu, nebyl klid ani chvíli (až do odhalení "pachatele", což ale zabralo spoustu času). Takže jsem jen smutně pozoroval, že za oknem je další krásný podzimní den, ale od slunka východu do slunka západu byl "zavřen" za zdmi hotelu a nedostal se ven.
Večer už mne cestou dom brněla hlava jak střep a těšil jsem se do postele...
A navíc nefunkční MHD, večer i ráno - zase jezdily trolejbusy nikoliv v tří až pětiminutových intervalech, ale dva, tři i čtyři za sebou (ono stačí, když jeden řidič z konečné vyjede o minutu či dvě později, což ti bídáci dělají, ať mi na ředitelství DPmB neříkají, že to není pravda, viděl jsem to mnohokrát na konečné Novolíšeňská - pak se ten první, protože je nacpaný, na zastávkách zdržuje víc a víc, a nabírá další zpoždění). Bohužel to platilo ráno i odpoledne...
Takže teď se dívám s dětmi na Animáčka, a půjdu-li uspávat Leničku, usnu s ní už někdy po osmé...

Žádné komentáře:

Okomentovat