2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 25. října 2011

Připadám si jako štvanec II.

Vrátím se ještě ke včerejšímu tématu: někdo by z něj mohl nabýt dojmu, že mne svět unavuje. Ale to není přesné.
Práce mne neunavuje, dokud se zdá být smysluplná - jenže když se v práci řeší místo práce "zákulisní čachry" nebo když se "hasí" lajdáctví jiných, a hlavně, když se toho "sejde moc", je to ubíjející.
Divadlo mne neunavuje, naopak, jak si tu lze na mnoha místech přečíst, je pro mne "zdravou drogou" - však jsem to taky právě tímto označením popsal loni v rozhovoru pro Brněnský deník...
Ani "správa věcí bytových" není obecně vzato únavná, neb v ní vidím smysl. To jen přístup jednotlivců (některých sousedů a některých úředníků na SBD Mír) dokáže na chvíli otrávit.
No a když se pak ve všech jmenovaných oblastech v jednom časovém okamžiku sejdou negativa... A když se přičte současné počasí, které nemohu nazvat veselým ani náhodou - pak hold občas napíšu něco ryze pesimistického...
Ale dnes ne, už se těším na koupání dětí a uspávací proceduru...

Žádné komentáře:

Okomentovat