2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 24. března 2014

Ano, modlím se

My soul thirsts for God.
Má duše žízní po Bohu.
Od dcery jsem se v noci přesunul do své postele někdy kolem půl třetí ráno, když s sebou konečně přestala házet a přestaly se jí zdát divoké sny... A modlil jsem se, abych ještě usnul.
A možná by někoho napadlo, že z toho plyne, proč budu následně uvažovat o tom, jak jsem měl hrozný den.
Ale nebudu!
Sice se mi po ránu nechtělo do tmy (bylo zataženo, takže se nějak svítání odsunulo na neurčito) vstávat, ale cesta do práce autem již byla bezproblémová.
Velkou část dne jsem řešil zajímavý IT problém - v PowerShellu trochu "ohnout" funkci Outlooku...
A taky si musím znovu důkladně pročíst a dle návodu poupravit dva nejstarší užívané počítače, na nichž mám dosud Windows XP - tím návodem mám na mysli článek Systém Windows XP bez podpory výrobce ze serveru viry.cz...
No a přes den už byla sice celkem zima, ale slunko svítilo, takže jsem se na svět mohl dívat optimisticky. A tak nějak jsem se modlil, abych pochopil, jaké to naše hemžení má smysl.
Doma jsme zjistili, že Filípek se nám nějak ztratil v chápání hodin (loni už to uměl, ale nějak jsme to zapomněli trénovat).
Večer následovala divadelní zkouška ve velmi malém obsazení, modlím se, aby nám na podzim vyšlo turné po Indii.
A za chvíli padnu do postele. A budu se modlit, abych chápal to divné hemžení kolem sebe a brzy usnul spravedlivým spánkem a měl síly na další den...

Žádné komentáře:

Okomentovat