2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 9. března 2014

Zahrádka zavolala

Opět to byl den jako malovaný.
Dopoledne jsme dokončili úklid po malování kuchyně, a to včetně přesazení květin! A ještě přitom stihli uvařit oběd. Musím uznat, že se nám souhra mně a manželky Pavly tentokrát výjimečně skoro dokonale dařila - nebudeme si nic namlouvat, jindy tomu tak není, dokonalý manželský pár neexistuje :-)
V poledne babička přivedla děti, všichni obdivovali nově navržený jídelní kout, v němž jsme výborně poobědvali (skoro kavárenský styl, jen pro palmu na podlaze budu muset zakoupit větší květináč).
No a odpoledne nám to nedalo, zahrádka zavolala, poryl jsem záhon (co jsem na podzim díky nemocem dětí nestihl), naseli jsme ředkvičky, cibuli a hrášek...
A dom jsem si odnesl nechutně těžký kbelík prosáté hlíny pro míchání se substrátem pro pěstování pokojových rostlin, abych dopřesadil zmíněnou "palmu" (není to palma v pravém slova smyslu, jde o dracenu, je to jeden z potomků květiny, co jsem ji za doby vysokoškolských studií pěstoval na koleji a v den promoce za oknem auta málem "zdechla", ale oživil jsem ji, chudinku, připečenou slunkem).
Následoval večer, ospalý, unavený - však jsme toho udělali dost!
Teď všici spí a já zvažuji, co vše mne čeká v novém pracovním týdnu...

Žádné komentáře:

Okomentovat