2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 26. března 2014

Vysoký tlak

Ráno mi na kontrole u lékaře naměřili vysoký tlak: 170/95.
A co mám s organismem dělat, když v danou chvíli vím, že mne čeká den plný stresu, úkoly v jedné nekončící sérii, spousty telefonátů, spousty vyřizování... (Tedy, tak jsem si to alespoň v onu chvíli sám pro sebe vysvětloval.)
Pravda, jedna z očekávaných "stresových situací", poobědová návštěva zubaře skončila bezbolestně - zubařce nefungovala technika, takže mám přijít znovu v pondělí...
Ale jinak byl pracovní den zase "jeden šílený kolotoč".

Takže se mi pak po takovém pracovním dni těžko divit, že se obracím k textům jako jsou tyto: Nebo že se utěšuji třeba tímto údajným výrokem Sigmunda Freuda (obrázek mi přišel od kamaráda, výrok nelze brát doslovně, ale lze se mu smát):


Odpoledne jsem si hned po návratu dom na babiččině tlakoměru zkontroloval TK - jenže jsem se zase dozvěděl údaj 170/110.
S Filípkem jsme u dělali úkoly, a po večeři odjeli na divadelní trénink. Po něm jsem si tlak měřil zase (170/110 a 165/100, dvě měření těsně za sebou), uvařil si čaj na snížení tlaku, osprchoval se a chystám se na kutě. Poslední měření: 170/105 při pulsu 66, to už je tělo rozhodně v klidu. A tak se ptám: proč, kde se to vzalo? A zítra budu měřit zase...

Žádné komentáře:

Okomentovat