2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 5. března 2014

Skoro dobře

Už je mi skoro dobře.
Pravda, ještě mne pálí žáha (žaludek není ještě zcela v poklidu), bolí hlava (nespal jsem příliš dobře), a cítím se stále unavený. Ale jak mi řekl doktor na roční lékařské prohlídce, nepočítaje zvýšený krevní tlak, nadváhu a zhoršený cholesterol, dle všech ostatních výsledků krevního obrazu a dalších vyšetření jsem v podstatě zdráv - a že mne budou už asi navždy semo tamo bolet klouby, ozývat se patní ostruha, budu se cítit čím dál unavenější - to je prostě věkem, nejsem nejmladší. Byť mi někteří dokonce k mému údivu (a potěše) řekli, že nevypadám na čtyřicet a víc :-)
Ve skvělém pracovním výkonu mi sice bránila právě výše zmíněná "bolavá palice", ale kus práce jsem odvedl. Byť jsem chyboval a několikrát se musel vracet... Ale nakonec jsem chyby našel a zítra budu moci v programování pokračovat.
Podvečerní "kmitání" doma kolem dětí a domácnosti jsem ještě jakž takž zvládal, ale na divadelní zkoušce jsem byl už v půlce úplně grogy. A tak jsem se pak místo trénování zabýval přípravou hudby...
Prostě skoro dobře, ale nikoliv v pohodě...

Žádné komentáře:

Okomentovat