2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 28. března 2014

Jak mám být klidný

Jak mám být klidný a nemít vysoký tlak?
Ráno jsem po příjezdu do Vyškova "naklusal" na ošetřovnu na plánovanou kontrolu tlaku. Mám tam být v 7:00, sednout do čekárny a v 7:15 má být měřen tlak.
Jenže: jak mám být klidný, když jsem v čekárně čekal téměř půl hodiny, s vědomím, že mne čeká seznam úkolů, který rozhodně nemám dnes šanci celý splnit...
A tak jsem se na dané téma s doktorem poněkud pohádal.
Co bude následovat: měřit budu celý víkend, uvidíme, pokud tlak o víkendu klesne a v pondělí se vrátí na současnou úroveň, je závěr jasný: je-li práce stresujícím faktorem tak významným, chce to změnu!
Celé dopoledne jsem "makal jak šroubek" a cca polovinu úkolů, co se mi nahromadily v diáři, se mi povedlo "zmáknout".
dokonce se mi podařilo celkem rychle vymyslet a nastavit pro web dvě různé modifikace souboru template podle potřeby - pro určitou stránku jiný template než pro zbytek webu.
Odpoledne jsem si "dofrčel" pro Filipa, chvíli jsme zase hráli ve školní šatně ping pong, pak vyzvedli Leničku, nakoupili a dojeli dom. Večer děti hlídala babička a já s Pavlou "odkvačil" na trénink...
Jenže, ač už jsem v klidu a oproštěn od pracovních problémů, tlak mám stále i teď večer 172/1O5, a teď to lze asi těžko svádět na pracovní stres :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat