2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 13. března 2014

Trápení se zubem

Má zubařka mi léčí čtyřku vpravo nahoře.
Čtyřka je hold už zub, co je jej vidět, nelze jej klasicky jen tak zaplombovat amalgámem, takže se hledala cesta "rekonstrukce zubu". Jenže nejdřív bylo třeba přeléčit zánět, který se v zubu vytvořil. A než se tak stalo, kus zubu se uštípl.
Teď už byl zub snad doléčen, zakryt "provizorkou". Jenže ta vypadla a má zubařka zrovna marodí. Takže mne zítra čeká návštěva zubařky soukromé, kterou mi coby záskok domluvila sestra od mé zubařky...
Jojo, se zuby je trápení, když nejsou v pořádku. A ty mé nebyly v pořádku nikdy, už od raného mládí. Pravidelné prohídky u zubaře pro mne vždy znamenaly nějaké to vrtání a spravování, ať jsem zuby čistil sebepečlivěji...

Žádné komentáře:

Okomentovat