2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 16. března 2014

Bláznivý vítr

Dnes se sídlištěm proháněl jakýsi bláznivý vítr, ohýbal stromy a keře, vzduchem poletovalo všechno možné, kousky větviček a starým listí počínaje a igelitovými sáčky a podobným odpadem konče.
Dopoledne jsme strávili doma.
Ráno jsem se nějak nemohl doprobudit (v noci jsem se budil a vnímal ten vichr venku, řádil celou noc, ráno se v šest probudil, přesvědčil se, že ještě vstávat nebudu, a v osm jsem se pak vzbudil spocený jak myš - snad na mne neleze nějaká choroba).
Uvařil jsem k obědu vepřové na divoko s těstovinami, trápil Filipa "anglickými diktáty" (zjistil jsem, že jsme nějak zanedbali psanou formu angličtiny, takže Filípek ve škole v testech odpovídá "správně", ale nesprávně odpovědi píše...), odpoledne jel odtančit na dětský karneval do Zbýšova náš "malý vstup divadla Mimi Fortunae", doma pak prozýval celý podvečer, ale zvládl i "kadeřnické studio" (Pavle a Lence zastřihl ofinu, vyrobil nového "jemného ježečka" na Filípkově hlavě a naposled pak na své), dověsil prádlo, zapnul myčku, chvíli četl s Filipem a za chvíli padnu do postele...
Nějak si uvědomuji, že zase nestíhám vše, co bych stíhat chtěl...

Žádné komentáře:

Okomentovat