2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 17. března 2014

Ztracen v papírech

Ach jo, jsem ztracen v papírech.
Dokončoval jsem si dnes přípravu dokumentů k prodloužení prověrky na NBÚ. A přiznávám, že jsem "ztracen v papírech".
S dětmi a s přestěhováním se do bytu na Vinohradech se mi nějak nedaří udržet onen skvělý pořádek v dokumentech, co jsem jej měl ještě před deseti lety za svobodna na Strnadově.
A tak budou možná "pánové nahoře" s něčím nespokojení, ale přesto si myslím, že to není o nespolehlivosti mé vlastní osoby - prostě se život kolem nás stále zrychluje, spoustu věcí řešíme elektronicky, takže vlastně ani ona klasická papírová podoba neexistuje... Ale stejně je to vlastně moje chyba, že jsem si po přestěhování nenašel čas tomu všemu "papírovému zmatku kolem sebe" zase vtisknout onen původní stav dokonalého pořádku... Jenže "není čas a nejsou lidi!"

Žádné komentáře:

Okomentovat