2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 27. března 2014

Mimo systém

Jsem dnes "mimo pracovní systém".
Tedy, místo abych jel do práce, jel jsem ráno na školení na Univerzitu obrany. Školení zajímavé, které nebylo monologem, ale vášnivou diskuzí; a tak to má být.

Myslel jsem si, že když se dobře vyspím (což se mi jakž takž povedlo) a nebudu muset do práce a budu "mimo pracovní systém", naměřím ráno nižší KT, ale ouha, stejně zase ráno měřák ukázal 175/110 při tepu 65.
Pravda, když on stres trvá - stačilo, když jsem si "dělal pořádek v diáři" a zjistil, co vše bych měl stihnout zítra v práci - a co rozhodně vše stihnout naráz nepůjde ani náhodou.

Školení skončilo chvíli po dvanácté, takže mám volné odpoledne - stavil jsem se v servisu MobilMax, na počkání mi vyměnili kryt u služebního telefonu (na němž jsem si rozbil plastové sklíčko kryjící display - má nešikovnost, tak si ji sám platím, co nadělám).
Pak jsem se stavil nakoupit v Penny, během odpoledne 3x "otočil" pračku, učil se s Filípkem, uklízel, půjdu uspávat Lenku...
Odpolední měření tlaku zase ukázala hodnoty kolísající mezi 160 a 180, tož to jsem zvědav, co mi ráno doktor řekne...


Doporučuji k přečtení:

Žádné komentáře:

Okomentovat