2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 31. srpna 2011

Hotelový bazén

Dobré poledne, tam doma v ČR!
Konečně jsem se dospal! Včera jsem totiž po konferenčních jednáních a po návratu na hotel strávil kus podvečera ve venkovním hotelovém bazénu (teplota vody 80°F, tedy cca 27°C, pravidla převodu najdete zde), no a pak příjemně unaven padl do postele a spal od půl desáté až do pěti ráno. Takže už mohu konečně říct, že jsem se jakžtakž přizpůsobil posunu v čase.
Jinak, ja plyne z předchozího odstavce, jsem včera vlastně nepodnikal vůbec nic vyjímečného, neb jsem se cítil totálně unaven, a asi se mi nedivíte - když člověk vstane ve tři ráno a jde spát o půl desáté večer, je to poněkud dlouhý den...
Tož tak, doma máte poledne, já mám ráno, čeká mne poslední srpnová středa - v USA...

Žádné komentáře:

Okomentovat