2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 12. srpna 2011

Normální lidé v ohrožení

Vystavím své dnešní zamyšlení na poznámce IH Školníci v ohrožení, ale prostřednictvím vytrženého citátu se posunu někam úplně jinam.
Současná společnost není žádný školní tým. Těm, co dostávají přidáno, nepřijde trapné, že se jiným bere. Solidarita musí v zájmu sociální dynamiky ustoupit konkurenci. A nemusí dostat přidáno jen peněz, ale třeba moci, vlivu... A hrají se k tomu v reálu nechutné zákulisní hry.
Jedné takové zákulisní hry jsem byl dnes svědkem, je mi z toho nanic a "leží mi to v žaludku jak nestravitelný chuchvalec".
Jeden "vyvolený" ovlivňuje druhého, přijme se chybné rozhodnutí, ve výsledku se to provalí, a najednou s tím nikdo nechce mít nic společného - já nic, já nic takového nechtěl...
A jeden se nestačí divit, proč se opravuje do původního stavu to, co se před několika dny předělávalo, a na co si ti pánové hrají...

Žádné komentáře:

Okomentovat