2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 3. srpna 2011

Trávník Vladimír, Fincentrum

Minulý týden v pondělí mne navštívil pan Trávník Vladimír - podřízený pojišťovací zprostředkovatel, Fincentrum a. s. (eviduje jej i server kurzy.cz), šikula, dobře vypadající a vzdělaný mladý muž (být na FCB je dnes nutnost).

Skoro hodinu jsme si povídali a vzájemně se oťukávali.
O firmě samotné, FINCENTRUM, se dočtete nejen na FCB, ale i třeba na webu zde, no a produkují výtečné analýzy, např. zde.

Co z toho bude do budoucna, to se uvidí...

2 komentáře:

  1. Dumal jsem nad tím, kde se tu vzal ten anonymní komentář, a už to vím:
    pan Trávník http://www.brno1.fincentrum.com/vladimir-travnik si dal na svůj FCB http://www.facebook.com/pages/Vladim%C3%ADr-Tr%C3%A1vn%C3%ADk-finan%C4%8Dn%C3%AD-poradce/227216237307182 odkaz na tento text a rád by si udělal ze mne svou reklamu...

    Ale to se mu tak snadno nepovede:
    - několikrát mne znovu kontaktoval telefonicky;
    - zprvu na můj, řekněme chladný zájem, poději i sám, a zjevně to nevzdal;
    - jenže já mezitím došel k závěru, že další setkání s ním by bylo jen ztrátou času;
    - proč se upisovat k nějakému životnímu pojištění či penzijnímu připojištění, když systém nastavený politiky a finančníky vede v tomto státě, potažmo v celé prohnilé Evropě jen k ožebračování a zadlužování obyčejných lidí, a rozkrádání všeho a následnému bohatnutí úzké skupiny jedinců?
    - jak říká babička jednoho mého dobrého kamaráda: "Takovej bordel tu nebyl ani za komunistů!"
    - takže pana Trávníka nebrat!!! snaží se jen dostat mezi finanční oligarchii na úkor těch nepoučených...

    OdpovědětVymazat