2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 1. srpna 2011

Informace o přípravku Chlorella

Dále sbírám informace o přípravku Chlorella, tedy o produktech různých společností, které všechny deklarují totéž: "Složení: řasa Chlorella pyrenoidosa 100%".
Dokonce jsem se ve svém pátrání i přihlásil na stránky SÚKL (Státního ústavu pro kontrolu léčiv), ale nic tam na téma Chlorella nenalezl.

Takže co tu mám ve sbírce informací nového:
  • Malé pochválení mnou zvoleného dodavatele/přípravku MEDICOL na stránce lekarna.cz
  • Na Slovensku lze zakoupit přípravek od MEDICOLu též, ale poněkud dráž než v ČR, viz zde.
  • Přípravek je registrován u PharmData.
  • Srovnatelná cena jako u MEDICOLu je v nabídce dovozu z Německa v Algae SHOPu.
  • Onu infomaci o tom, že MEDICOL prodává produkt pěstovaný u Třeboně, (o jejíž pravdivosti pochybuji, viz příspěvek z pátku,) na web napsal uživatel petrhorniser - hádejte, kdo to je? Domnívám se, že je správný můj předpoklad a autorem té zprávy je osobně Bc. Petr Hornišer, Zelený obchod, s.r.o. - jednatel společnosti. Tento člověk na mne v sobotu dopoledne "vystartoval" skrze mail, prý se mu nelíbí, co si tu na svém blogu píši, konkrétně příspěvek z pátku, že prý jsou mé informace "neúplné, nepřesné a záměrně matoucí".
Jenže já si jen dovoluji sumarizovat své poznatky o jedné potravině (potravinovém doplňku) - o produktech různých společností, které všechny deklarují totéž: "Složení: řasa Chlorella pyrenoidosa 100%". a sepisovat si je veřejně, na tom není nic nezákoného...
Ano, píši stále o jedné a téže potravině (potravinovém doplňku), ale o produktech různých společností. Byť, jak známo, nutno brát na zřetel pravidlo, že když dva dělají totéž, nemusí to být totéž.

Takže pro pořádek opakuji: ten, kdo mne na myšlenku užívat chlorellu přivedl, užívá Chlorellu Green Ways, a pokud jsem správně jeho popis pochopil, pochází ze zmíněného obchodu Zelený obchod, s.r.o., kde si kupuje 1200 tablet za 1100 Kč (jak říká kolega, nebudeme se bavit o desetikorunách). A já si koupil balení Chlorela original MEDICOL, 750 tablet za 250 Kč. A zatím marně hledám rozdíl, krom toho cenového.
A občas tu zmiňuji přípravky Chlorella od jiných firem! Ale pořád je to řasa Chlorella pyrenoidosa 100%...

A pokud se do mne nebude dál "navážet" nějaký propagátor "jediné správné Chlorelly Green Ways" (ať si jsou příznivci tohoto produktu přesvědčeně, o čem chcou), nehodlám si jich dál všímat ani já, a budu tu dále psát jen o své zkušenosti s produktem Chlorela original MEDICOL, případně srovnávat realitu s tím, co o účincích Chlorelly tvrdil kolega.


Každopádně bych rád na závěr této "úvodní části pojednání o přípravku Chlorella" připomněl, že čtete soukromé stránky, vyjadřující soukromé názory kombinované s výsledky hledání informací na Internetu a se zkušenostmi jednoho kolegy, které mi sdělil. Nic víc a nic míň!

Žádné komentáře:

Okomentovat