2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 31. srpna 2011

První den konference

Tak mám za sebou první den konference. V jejím závěru se jako obvykle rozproudila náruživá diskuse o tom, jak aplikovat doporučení pro "vzhled prezentací ADL", které jsou určeny uživatelům od Tokia po Pacifik, a jak praví české přísloví: "Není na světě člověk ten, který by se zavděčil lidem všem".
Hodiny mi tu ukazují skoro osm večer, z počítače mi hraje noční Radiožurnál, a cítím, že za chvíli padnu do postele...

Tak ještě několik fotografií a dobrou noc/dobré ráno:

"Mé letadlo" v Atlantě před odletem...

"Můj hotel" v Suffolku...

River Park Drive, pobřeží v Suffolku



"Moje velké auto, poslušný Chevy"...

Žádné komentáře:

Okomentovat