2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 27. srpna 2011

Odlet do USA změněn

Spalo se mi špatně.
Před půlnocí jsem zjistil, že let do New Yorku je zrušen, ale server Delta Airlines nebyl schopen přijmout požadavek na přebookování letu. To se mi podařilo až po hodině snažení dnes ráno. Takže teď už jsem dostal zprávu:
DL 0063 28Aug departs PRG 11:05AM Gate B07
Místo do New Yorku poletím do Atlanty, a od tama teprve do Norfolku. Hurikán Irene mi "nechtěl" dovolit doletět do USA, ale už jsem "ho obelstil". A užívám si, teď už poklidné, sobotní dopoledne s rodinou...

Žádné komentáře:

Okomentovat