2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 5. srpna 2011

Vrut v kole

Tak jsem včera ráno vyjel od domu a po pěti stech metrech mne upozornil druhý řidič, že mám prázdné kolo. Odstavil jsem vůz na parkovišti a jeli jsme autem kolegy.
Odpoledne jsem s kolegou vyměnil kolo za rezervu, v pneu servisu nechal vytáhnout vrut, který defekt na vnitřní straně pneumatiky způsobil, a zalepit kolo, opět uložil rezervu, kam patří, a hotovo.
Nebylo to tak těžké, ale přiznávám, že po ránu jsem z toho byl trochu vylekaný - defekt jsem neřešil už řadu let...


Spousta lidí v armádě je naštvaná - kdyby tušili, že z jistot se budou stávat nejistoty, nikdy by je do armády nenapadlo nastoupit. Vypočítavci už z armády utekli, teď utečou ti rozumní, kdo asi zůstane?
Přečtěte si například diskuzi pod článkem Kalousek zdaní vojákům příspěvky na bydlení, armáda je zčásti nahradí na iDnes.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat