2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 18. srpna 2011

O čem psát a o čem nepsat

Ne, nebudu se tu rozepisovat na téma Bátora, to dělají jiní jinde (Ivan Hoffman, Jiří Vyvadil, David Prokop či Karel Hvížďala, a nebo - ač se necítím být pravičákem, pro názorovou pestrost je třeba uvést i jeho - Petr Paulczyňski), tak proč psát o tom, že běžný člověk je těmi "politickými hrátkami" otravován a otráven...



Takže o čem dnes psát?
  1. Dovolím si upozornit, že již 18. září 2011 se koná 14. ročník maratonu WACHAU. Krásná krajina ve Wachau při Dunaji nabízí také v roce 2011 perfektní kulisu dolnorakouského tradičního běhu. A třeba tu pak napíši nějaké postřehy - kolega bude mezi účastníky...
  2. Dále si dovolím nastínit či spíš připomenout ekonomické dění, kdy byla vyjádřena myšlenka politiků: Merkelová a Sarkozy pro užší integraci eurozóny



A střípky z rodinného písečku?
  • Uvažuji o "rozšíření strojového parku", a to o koupi externího HDD 2.5" 1000GB, zatím mám vytipovaný jeden na alza.cz.
  • Pro mé děti, ale i pro mne a Pavlu jako rodiče, je důležitá zpráva tato: Animáček se bude od příštího měsíce vysílat denně od 17:45 do 19:53. Kromě seriálů Želvy Ninja, Bakugan, Šmoulové a Super mini se vrátí na obrazovku Ferda mravenec. (zdroj)
  • Odpoledne jsem byl s dětmi v Sherwoodu; potkal jsem se s mimo jiné s bývalým spolužákem z Vojenské akademie, a když Filípek ručkoval po prolézačce, kamarád se mne zeptal, zda bych to ještě zvládl - hned jsem to zkusil a zvládl jsem - a on se skromě přiznal, že už v civilním životě dávno ztratil kondici. Alespoň něco je na armádě dosud pozitivního, když už kolem sebe slyším tolik negativních ohlasů :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat