2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 13. ledna 2014

Bude zase lépe

Teď snad už zase bude lépe. Zubařka ráno vložila do zubu ještě léčivé ingredience a zavřela jej, nebude-li zoubek zlobit, příští týden bude "dokončena jeho rekonstrukce".
V poledne mne překvapilo počasí, venku bylo si jen těsně nad nulou, ale na vymetené obloze zářilo níže na jihu ostré slunce. Slunko hold teď v zimě nevystoupá příliš vysoko k nadhlavníku a ještě se nám zase krátce po čtvrté schová pod obzor. To je prostě leden.
Bohužel jsem se dozvěděl, že do Corku (Irsko) na jazykový kurz se letos nedostanu, byl jsem až šestý v pořadníku, jedou jen tři a čtvrtý jest jmenován jako náhradník :-(
Jsem z toho trochu smutný, dělal jsem si jisté naděje :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat