2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 31. ledna 2014

Vytuhlý a ztuhlý

Včera jsem regulérně při uspávání dcery usnul.
Usnul tak, že jsem u ní spal až do rána.
Jenže že má příliš měkkou postel a že mne několikrát v noci probudila, když šmátrala rukou kolem sebe, zda není sama (i ve svých téměř šesti letech nerada spí sama a je spokojená, když má někoho vedle sebe), byl jsem ráno celý rozlámaný a nedospalý.
A vnímal jsem to skoro celý den, opustilo mne to až v podvečer.
Na divadelní zkoušce už jsem byl celkem v pohodě, a teď po zkoušce dokonce řešil světla na Strnadově...

Žádné komentáře:

Okomentovat