2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 24. ledna 2014

Neuvěřitelné věci

Krom takových obyčejností, jako že Filípka paní doktorka nechává doma až do středy, takže jej bude muset nouzově v pondělí a v úterý hlídat babička (a část času hold bude muset strávit sám), já už musím zpět do práce, se dělo či spíše událo pár neuvěřitelných věcí.
Předně jsem zjistil, že Filípek už je dost šikovný, sám prostě zvládne ledacos, například:
  • sám se - v nadšení, protože chce - zorientuje ve hře HeroFactory na lego.com - najednou nepotřebuje radit s angličtinou;
  • sám zvládá úkoly v rámci "domácího vyučování" na jedničku, protože ví, že jej nenechám hrát si, dokud nesplní limit úkolů, které mu předem předestřu;
  • sám už umí zatelefonovat ze svého mobilu, když se potřebuje o něčem poradit;
prostě projevuje spoustu samostatnosti! Možná je to v jeho věku běžné a jen jsem si jeho průběžné pokroky neuvědomoval... V mých očích je to můj šikovný druhák!

No a pak se děly neuvěřitelné věci, či spíš bych měl říkat, dozvídal jsem se neuvěřitelné zprávy:
  • Hana má zlomenou jednu z kůstek v nártu, takže se bude muset překopat představení v Hranicích na Moravě, co se koná za 14 dní;
  • Slavoj si odrovnal záda a zítra asi nebude moct jet na představení do Staré Turé, takže za něj asi budu muset v roli zaskočit; naštěstí je to role herecká, nikoliv taneční, role, kterou jsem viděl mnohokrát a jejíž text znám skoro zpaměti - jde-li umět zpaměti text, který je v reálu improvizací;
to jsou "divadelní neuvěřitelnosti", no a teď jedna "byťáková":
  • volal mi krátce před začátkem divadelní zkoušky soused, aby si postěžoval, že lakýrníci, co dnes na Strnadově 9 opravovali mizerné nátěry, nezakrytovali tlačítka nouzového osvětlení; a že s tím mám jako já v pátek o šesté večer něco dělat; jednak nemám tušení, které lakýrníky si firma Elektro Zima najala na nátěry, jednak pochybuji, že budou v pátek večer ještě někde "sehnatelní"...
Jsa na divadelní zkoušce, nemám tušení, jak tato v poslední odrážce "nakousnutá story" dopadne a ani ji nehodlám nijak řešit (sousedovi, co se tak rád zabývá všemi možnými detaily, jsem dal na firmu Zima telefonní číslo, stejně si myslím, zůstane u stížnosti - košer to není, ale co už).

Tož tak - pár úvah mezi tanci na divadelní zkoušce.
:-o

Žádné komentáře:

Okomentovat