2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 27. ledna 2014

Poznámky z prvního pracovního dne

Jo, po devíti dnech doma s nemocným Filípkem jsem byl dnes vlastně prvně v práci.
Ráno jsem cítil, že na mne doléhá nedospání, neb si tělo velmi rádo odvyklo vstávat hned po páté ranní...
Dopoledne jsem pořešil pár drobností, co si na mne v práci "počíhaly", a začal mít starost s vánočním dárkem - mobilní telefon Prestigio MultiPhone 4044 DUO černý, zakoupený na konci listopadu, obdržený jako vánoční dárek a tedy provozovaný od Štědrého dne, se po 33 dnech provozu rozhodl přestat pracovat :-o
Když na mne pak odpoledne při pravidelné zálivce spadl ze skříně květináč s pothosem, uvědomil jsem si, že je třeba se začít chovat opatrně, tělo již vykazuje únavu, ač si to mysl zatím nepřipouštěla.
:-)


Pondělní podvečer a večer je klasický: Filípkovi úkoly (ty, které ode mne dostal na dnešní den zadané), večeře a divadelní trénink, z něhož jsme se právě vrátili. Do hodiny "vytuhnu" v posteli.

Žádné komentáře:

Okomentovat