2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 20. ledna 2014

Doma nedoma

Měl jsem dnes doma na starosti nemocného Filípka (skoro) celý den.
Pravda, ráno se zdál celkem zdravý (tři dny ATB udělaly své), a tak jsem se s manželkou domluvil a s Filípkem jsme ráno zavezli Leničku do školky a jeli nakoupit do LIDLu.
Zbytek dopoledne strávil na gauči, zavedli jsme "domácí školu", dodělali jsme to, co ve škole zvládli minulý týden, pak jsem jej nechal hrát si a připravil oběd.
Odpoledne jsem jej nechal dívat na film Letadla a sám si zašel chvíli lehnout (cítím se stále rozlámaný, myslím, že úspěšně překonávám angínu jakou má Filip, jen se klasickým příznakům nepodařilo nabýt na síle), pak péči o něj převzala babička a já šel "okusit" edukativní skupinky do školky - Lenička se tam ve skupině osmi dětí připravuje na školu, hodinová lekce rozvíjí soustředění a trochu skutečně simuluje jednu hodinu ve škole.
Za Filípka jsem to nezažil, ač na tytéž edukativní skupiny chodil taky, jenže to byla Pavla ještě na mateřské a bylo to vše na ní.
Večer pak divadelní zkouška, děti hlídá babi, ale bylo nás tam "pět a půl", takže jsme brzy skončili, a doma děti ještě nespaly, takže já šel uspávat Lenku (málem jsem u ní usnul) a Pavla Filipa (a usnula u něj).
Když se po dvou sychravých, deštivých dnech vzbudíš do krásného, sluncem zalitého rána, je stoprocentně pondělí.
To měl být vtip, ale dnes nějak neplatil :-o
Tak ještě jinak, těšil jsem se, že dnes s Filipem i doma trochu zvládnu "generální přerovnání části bytu", ale nějak se nezadařilo, snad zítra.
Ale tenhle vtip je dobrej:
Jak zabezpečit chalupu
  • Kupte si v secondhandu pár pracovních bot č. 48.
  • Dejte je před dveře a podložte je výtiskem časopisu Policista.
  • Vedle bot položte hodně velkou misku na žrádlo pro psa.
  • Na dveřích nechte lístek s následující zprávou:
    Kámo,
    s Honzou a Martinem jsme šli pro pivo. Vydrž venku, jsme za chvíli zpátky. S pitbulama nelaškuj, jsou nějaký nervózní, včera jeden pokousal pošťáka. Pro jistotu jsou zavřený v baráku.
Dobrá inspirace na zahrádku...
Vtipy jsou z neviditelnypes.lidovky.cz/chtip...

Žádné komentáře:

Okomentovat