2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 14. ledna 2014

Euro ztrácí předplatitele

Euro je český ekonomický týdeník, vycházející od roku 1998. Vydavatelem týdeníku byla od počátku společnost Euronews, kterou vlastnila, skupina PPF. V červnu 2012 bylo nakladatelství Euronews koupeno Mladou frontou. Bohužel!
Já byl předplatitelem týdeníku od jeho prvopočátku, takže celkem 15 let. Tak už něco "pamatuji".
Možná jsem více kritický, s léty, ale od té doby, co časopis "spadl" pod křídla Mladé fronty ,to postupně přestávalo být ono. Občas se stávalo, řže už jsem jej ani neprolistoval do konce...
Poslední pomyslná kapka přišla teď na přelomu roku - předplatné má na starosti najednou jakási A.L.L. production, s.r.o. - no a tuto samozřejmě nezajímá nějaká historie, nějaká nostalgie a nějaké sliby z minulosti (tím, že jsem byl předplatitelem od prvopočátku, měl jsem slíbenu "věčnou" cenu ročního předplatného ve výši 520 Kč).
Takže když mi teď přišla účtenka na 1.390 Kč, bez jakékoliv další komunikace (ač já se o ni pokoušel a psal jsem jim 2x), týdeník Euro ztratil jednoho ze svých prvopředplatitelů. Škoda pro mne, škoda pro Euro.

Žádné komentáře:

Okomentovat