2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 15. ledna 2014

Zase nemocní

Filípek včera nešel do pionýra, ale rovnou dom, dal si na gauč polštář a deku a do večera z pod ní nevylezl.
Když jsem se vrátil z třídních schůzek, změřil jsem mu teplotu, večer znovu (to už mu teplota vystoupala na 38,2°C), dal Nurofen.
Dnes ráno se vzbudil už o půl šesté, "smädný ako ťava", a teplotu měl už 38,7°C, takže jej necháme minimálně do pátku doma.
Nutno říci, že i já i Pavla se cítíme "trochu nemocní", já výraznou únavu v celém těle cítím už od pondělního večera. V práci do sebe liji čaj na litry, chvílemi mne dnes i trápila zimnice, asi z horečky, ale nemám v práci teploměr.
Filípka jsem v průběhu dne 2x telefonicky "kontroloval" (má už svůj mobil - je s ním sice na rychlo povolaná babička, ale chci, aby se učil samostatnosti, beztak OČR pro něj přestane platit za dva roky na podzim - neb vyhláška říká "ošetřování nemocného dítěte mladšího 10 let"); v poledne měl horečku dokonce 39,5°C, babi mu dala zase Nurofen a usnul.
Byť se necítím dobře, pracovní den mi utekl jako voda, jen vnímám, že výkonnost nebyla perfektní. Ale s tím se dá těžko něco dělat...
A ted už Filípek leží na gauči, v péči maminky a sestřičky Leničky; a já, že mi není dobře (mám jen 36,8°C, což je u mne, majícího normálně jen 36 či i méně, sice zvýšená teplota, ale není to žádná katastrofa), už jsem zalezl v ložnici s notebookem do své postele!

Žádné komentáře:

Okomentovat