2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 17. ledna 2014

Zase nemocní (III.)

Hektický pracovní den - musel jsem připravit vše s vědomím, že týden nebudu v práci. Horečnatě jsem promýšlel, co vše vyžaduje mou fyzickou přítomnost. Spoustu věcí lze řešit přes mobil, spoustu věcí lze řešit od klávesnice z domova, ale je celá řada věcí, kdy člověk musí být na místě, od věcí "smrtelně vážných" (s někým provést nastavení konkrétní služby na počítači se sice dá dělat přes mobil, ale méně zkušeného uživatele je problém navigovat) až po ty nevážné (zalít nepřítomnému šéfovi kytky :-o) ...
Nutno říci, že to bylo vskutku hektické dopoledne. Hlava mi třeštila, lítal jsem sem a tam a těšil se, až z toho "bláznivého vlaku vyskočím".
Pavla zatím dopoledne došla s Filípkem k doktorce, nafasoval antibiotika Ospen, je to "angína jako vyšitá".
Odpoledne jsem odevzdal auto na výměnu čelního skla, večer trénink, ale kratší než obvykle...
Filípkovi se odpoledne trochu ulevilo, ale navečer začal zase hicovat, večer dostal znovu Nurofen, a pak vydržel dost dlouho do večera u televize u Harryho Pottera - než dostal večerní dávku antibiotik...

Žádné komentáře:

Okomentovat