2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 9. července 2014

Ospalý den

Po dovolené, na níž jsem si zvykl vstávat po osmé, bylo dnešní ráno utrpením.
Abych si snad dal do očí sirky, aby se mi očka nezavírala.
A tak jsem každému na potkání říkal, že dovolená byla sice fajn, ale teď že jsem jen "vyoraná myška".
Tolik očekávané ochlazení navíc při mé nedospalosti znamená, že se mi zdá stále nepříjemné chladno. Pod tričko jsem si musel vzít nátělník.
V práci mne navíc čekal nefunkční počítač (a není funkční doteď, potvora!). A některé věci jsou navíc jinak, než tomu bylo před 12 dny, kdy jsem byl v kanceláři naposled... Aneb, jak zaznělo ve filmu Pelíšky: "To jsou změny, co?"
A pusa se mi stále otvírá a zívám, celý den...
Jak zvládnu večerní divadelní zkoušku, to netuším...

Žádné komentáře:

Okomentovat