2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 31. července 2014

Směska situací

Takže tu máme dnešní směsku situací, které nám tak trochu asi ovlivní další část prázdnin.
  • Filípek nám střídavě hicuje a pospává. Po Nurofenu mu vždy teplota klesne, ale pak během dalších šesti hodin vzroste zase až nad třicet devět. A v krku má cosi jako čepy, takže to začíná vypadat na angínu jako vyšitou. Pavla s ním zítra zajde k doktorce a já pak asi převezmu "službu", tedy OČR.
    Situaci jsem od rána sledoval po telefonu (děti hlídala tento týden babička a má toho už tak nějak lehce dost), a teď večer si jsem uvedeným stavem v podstatě jistý.
  • V práci jsem byl veřejně pochválen za kvalitu a postupné rozšiřování našeho webu (a jak to okomentoval jeden kolega, po pochvale lze očekávat pro změnu nějaké pokárání).
  • A pak jsem šíleně dlouho a pečlivě upravoval databáze a křížové odkazy - zítra nám přijdou noví lidé a systém na ně musí reagovat.
  • Lenička má navíc nově na prstu zánět (jako míval na jaře Filípek), takže budeme za chvíli mazat "betadinkou"...
  • A jinak jsem skoro celé odpoledne a podvečer pomalu ale jistě uklízel tu spoustu věcí, co se mi doma nahromadily, nachystal si na další den nový batoh a novou tašku - prostě aby se prvního srpna dalo začít trochu nově :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat