2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 30. července 2014

Plány se mění

Ještě ráno cestou do práce jsem si plánoval, že dnes budu psát o Zelené vlně. Ráno jsem totiž z D1 podával hlášení, a když jsem o čtvrt hodiny později v kanceláři zapnul rádio, už jsem se z něj slyšel...
Jenže den pak nabral jiný (ne)spád.
Nejen já, ale i Pavla a pár dalších lidí si stěžovalo na šílenou únavu.
Pak mi volala babička, že Filipovi "vylétla" horečka a leží doma jako "mrtvolka".
Doma jsme si v podvečer šli všici chvíli odpočinout do "velké postele", Leničku to hned přestalo bavit, zato já usnul jak špalek.
A teď zalezu spát zase, cosi mne škrabe na průduškách, tak dumám, která z těch předchozích propocených nocí byla ještě o dusnu a která už o boji těla s nějakou infekcí, co si ji tu doma asi navzájem předáváme :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat