2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 29. července 2014

Spala jsem u tatínka

"Spala jsem u tatínka," chlubila se ráno Lenička mamince.
Jenže tatínek z toho zas až tak nadšený nebyl, když mu dceruška kdesi nad ránem, ještě za tmy, hupsla do postýlky. Poněkud hodně s sebou "šila", takže jsem se nedospal a zíval celý den.
No a teď večer?
Tatínek polospí, děti se dívají na Old Shatterhanda (úvod toho filmu ve mně evokoval situaci v Izraeli a Pásmu Gazy - tam taky jistí lidé nechtějí mír, a umírají mnozí na jedné i druhé straně), Pavla žehlí...
A já dříve nebo později usnu...

Žádné komentáře:

Okomentovat