2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 30. ledna 2012

Bláznivé pondělí

Dnešní pondělí jest poněkud bláznivé, alespoň v naší rodině, posuďte sami:
  • Ráno Lenička "hicovala", tak musel být "do služby povolána babička".
  • Vytvořil jsem harmonogram, kdo kdy bude hlídat Leničku (je ještě malá na to, aby zůstala sama doma, byť jen chvíli, bez dozoru), a Pavla musí na první jízdy do autoškoly a na pracovní pohovor.
  • Vrhl jsem se s chutí do svých "ajťáckých" povinností.
  • V práci jsem si naštěstí stihl i "uloupit" malou chvilku na studium a prostudoval si článek Co to je OLED a čím se televizory s touto technologií liší od LCD a plazmy? velmi dobře a stručně seznamující s technologií OLED (Organic Light Emitting Diode) - ne že bychom už měli v práci takové monitory, ale třeba časem... A "ajťák" musí studovat pořád...
  • Odpoledne se mi pořádně "kouřilo z hlavy", když jsem, s kolegovou pomocí, hledal řešení problému, který jsem asi sám omylem (sice si nejsem vědom jak, na druhou stranu se nechci vymlouvat na ty dva Japonce - "Samo a Seto") způsobil při řešení jiného "oříšku" na pomezí SW a HW...
  • Odpoledne pak pro Fíška do kroužku, doma po mně děti stále něco chtěly, Pavla na mne "vyhrnula" své dojmy z dnešního dne (první jízda v autoškole a pohovor na, pravděpodobně, novém pracovním místě), až mi z toho všeho šla hlava kolem...
  • A zase nějaké záležitosti kolem správy domu, a hlava už pomalu vypíná...

Žádné komentáře:

Okomentovat