2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 5. ledna 2012

Nejen o svobodě

Zaujala mne dnešní poznámka Ivana Hoffmana Sváteční nákupy. Ne že bych byl milovník svátečních nákupů, ale nápad, kdy se vládní koalice na podnět TOP 09 bude zabývat možností zavřít o dvanácti svátečních dnech všechny prodejny větší než 200 metrů čtverečních, se mi vůbec nelíbí. U nás (míněno v ČR) je už dlouho normální, že si každý může prodávat a nakupovat kdy chce. V regulaci prodeje proto budu i já spatřovat omezování svobodné volby - proč bych si nemohl s dětmi zajet do obchodního domu ve sváteční den? Stejně na to mám čas právě jen o sobotách, nedělích a svátcích, když se v běžný den vydám z domu v šest ráno a vracím se v pět odpoledne.

A co ještě patřilo k dnešnímu dni?
Práce, práce, práce...
V práci i doma, a pak na Strnadově, jednání Výboru samosprávy...
A teď mi už "padají klapky"...

Žádné komentáře:

Okomentovat