2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 2. ledna 2012

Dětmar a Vojtěch

Historická poznámka:
2. ledna 982 zemřel Dětmar, první pražský biskup. Vysvěcen arcibiskupem mohučským sv. Willigisem až v roce 975. Hodně cestoval po diecézi, přičemž světil chrámy a křtil obyvatele. Zavedl také kostelní desátky. Jeho nástupcem v úřadě se stal Vojtěch.

Tak nám začal první pracovní týden nového roku.
V práci jsem se jen rozkoukával, vlastně jsem celý prosinec byl doma na neschopence, takže mi trvalo, než jsem se prokousal služební poštou a úkoly, které tu na mne trpělivě čekaly. Ale jak se říká, práce neuteče :-) A určitě se zase brzy dostanu na "plný výkon"... Hned jsem dnes sladil oba webové systémy, aby obsahovaly stejné penzum informací.
Zato Pavla si šla do, teď už bývalé, práce jen sbalit věci. Tamní pan ředitel si totiž "lečí mindráky" tím, že lidem říká, jak dobře pracují, a pak jim za pár hodin dává výpovědi či neprodlužuje smlouvy. Všichni kolem to ví, ale nic se s tím asi nedá dělat...
Pak zamířila na úřad práce.

Psychicky jsme z toho samozřejmě oba dost rozhození, i když se to dalo čekat, plynulo to ze situace.

Nezbývá, než hledat. I když v současné české realitě se nové pracovní místo hledá obtížně, jak jsme si to už loni v létě ozkoušeli...

Žádné komentáře:

Okomentovat