2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 15. ledna 2012

Děti to zvládly

Děti to včera zvládly.
Když jsme si je večer byli vyzvednout, Léňa byla polospící, unavená z aqua centra v Kohoutovicích, ale obě děti byly spokojené, plné zážitků, pusa se jim nezastavila, když vyprávěly...
Takže to mělo ve výsledku jedinou chybu, ale i tu jsme dnes napravili. Děti se totiž vrátily z bazénu, a každému něco chybělo: Filípek zapomněl kruh-žábu a Lenička nechala v šatně plavečky. Ještě včera večer jsem na bazén napsal a následně zavolal (v tom ruchu doma jsem si nevšiml, že mi na mail došla promptní odpověď), obojí se našlo, a dnes jsme si pro zapomenuté věci dojeli.

A pak jsme z Kohoutovic jeli dle plánu do IKEA, koupili pár drobností a čerpali nápady na nový nábytek do Leniččina pokoje (Lenička má totiž ve svém pokoji zatím jen skříň a skříňku s šuplíky po mně, pamatující můj dětský pokojík, sice jsme ty skříně zrenovovali, ale už jsou rozhodně za zenitem). Koupili jsme nové police do koupelny (ty předchozí, akční z Baumaxu, už po dvou a půl letech silně reziví, takže jsme koupili nové a nerezové), nové štokrle (Filípek si už pamatuje, že jsem určil, jak bude putovní - smí do jeho pokoje, Leniččina pokoje a do pracovny), žárovky pro babi a mně nádherně jedovatě zelenou podložku pod notebook (obrázek na stránkách IKEA klame, barva je skutečně nádherná travní zelená, až jedovatá).
A odpoledne nám taky uteklo, ani nevíme jak - měli jsme tu milou návštěvu, Filípkovu spolužačku ze školky Kačenku s maminkou, skvěle jsme si "zaplkali" o všem možném, až do tmy...
Následuje skoro obřadní nedělní čištění křečkovi klece, koupání, "Lev" (Dějiny udatného českého národa), ... Prostě nedělní večer!

Žádné komentáře:

Okomentovat