2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 28. ledna 2012

Malý opravář

Tak jsem si poněkud neplánovaně hrál včera na "malého opraváře" - signálka na pračce ohlásila, že je třeba vyčistit filtr odtokového čerpadla. Naštěstí to nebylo nijak těžké a za půl hodiny nebylo co řešit, včetně zvládnutého úklidu za pračkou a myčkou (když už jsem s uvedenou "bílou technikou" musel "zašibovat".
A dnes jsem si roli "malého opraváře" zopakoval, ale zcela plánovaně. Praskl nám jeden z drobných plastových dílů vypouštěcího ventilu na WC, tak jsem celek vyměňoval za nový kus (dotyčný díl samozřejmě, ach ta konzumní společnost, nejde koupit samostatně, ač celý ventil nejde rozebrat. A tak jsem alespoň ze starého ventilu odmontoval prasklou část a ostatní díly uchoval (čekají v myčce na "zbavení usazenin, postříkány "čističem usazenin z van"), aby, pokud příště praskne jiný díl, bylo zač vyměňovat...

Odpoledne jsme se pak vydali na příjemnou reciproční návštěvu k Filípkově spolužačce ze školky (ona byla s maminkou na návštěvě u nás před čtrnácti dny)...

Žádné komentáře:

Okomentovat