2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 8. ledna 2012

Na starém EasyNote

Filípek mi "obsadil" počítač, na starém EasyNote (Packard Bell), kde teď datluji tento příspěvek, mi už zlobí mechanika a odmítá přehrávat DVD. No a že Filípek už dlouho žadonil o film Roboti a že zítra nejde do školky, ale na kontrolu k zubaři, dovolil jsme mu teď koukat na film.
Ale za chvíli mu už "promítání" stopnu (ale on už asi film stihne dohrát), protože ještě potřebuji zpracovat dnešní fotorafie ze střechy na Strnadově a zaslat na firmu objenávku na opravu. A to na tomto "starém šuntu" jaksi nejde, v prvé řadě tu chybí bluetooth na přenos dat z mobilu..
Čímž jsem vlastně prozradil polovinu dnešního programu, program dopolední, kdy jsem se na Strnadově věnoval práci pro dům, pro samosprávu. Odpoledne jsme pak po pohádce vyrazili na procházku do Sherwoodu, no a podvečer byl domácký, hrací a televizní. A dnes nekoupací, bo stále teče jen jakási vlažná voda (opravovali "výměničku" na Vlčnovské).
A to je asi tak vše :-)
A už zapínám na svém HP (film dohrál) bluetooth a jdu přetahovat fotky do "noťasu"...

2 komentáře:

  1. Nechcu ti brat "pracovni nadseni", ale na te strese na Strnadove si tak sam, na tu "praci pro dum, pro samospravu", nebyl :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, frajere, tohle je "můj blog", a tudíž je hlavně o mně.
    Já netvrdím, že jsem tam byl sám, ale proč bych tu měl "pitvat", že tam byl se mnou ještě jeden človíček, co se sice bojí výšek, ale hrdinsky byl metr od kraje a držel metr, když bylo třeba okótovat kde a co...
    To budu rozepisovat na blogu samosprávy 109, neboj, dostane se Ti publicity...

    OdpovědětVymazat