2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 22. ledna 2012

Zase pořádná rýma

Nevím, zda na mne někdo něco naprskal na bazéně, v jídelně, v MHD... (a výčet by mohl být dlouhý).
Ve čtvrtek jsem se začal cítit divně unavený, v pátek odpoledne už mne začaly bolet klouby, takže jsme "stornovali" divadelní trénink, večer jsem usnul u Filípka...
V sobotu odpoledne se mi spustila rýma, a to tak silně, že v noci ze soboty na neděli se Pavla "odstěhovala" do Filípkova pokoje, neboť vedle mne nemohla spát.
Dnes ráno jsem se sice pomocí Vincentky "rozdýchal" (tedy částečně uvolnil zanesený nos), ale celý den jsem polehával, a teď se těším, jak si s dětmi lehnu do postele a budu jim číst...
Zítra jedu na služební cestu do Olomouce na školení (které se domlouvalo už několik měsíců), takže pokud zalehnout, nebude to dřív jak v úterý či ve středu. Uvidíme. Nějak to s imunitou mé tělesné schránky není v pořádku...

1 komentář:

  1. Mi pomáhá recept herců Vydry a Bouškové - chleba s medem a česnekem - viry se toho vždy zaleknou ještě než se rozjedou

    OdpovědětVymazat