2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 3. října 2013

Kmitat a kmitat

Je třeba kmitat a kmitat. To dnes platilo celý den.
Včera večer jsem si ale dovolil od tohoto pravidla ustoupit a vypustil jsem divadelní zkoušku: po očkování proti chřipce přípravkem Vaxigrip jsem byl nějaký rozbolavělý, zůstal jsem tedy doma s dětmi a naší společnou náplní byly hry na počítači a knížky v posteli před usnutím, ani televizi jsme nepotřebovali!

A teď jen takové dva útržky:

1)
Zajímavé video vzniklo jako výsledný diváky natočený videoklip z Vigantic (na koncertě 5. července na fotbalovém stadionu ve Viganticích požádal Jarek Nohavica na závěr koncertu diváky, aby se společně zapojili do experimentu vytvořit divácký videoklip).



2)
Dnes ráno se mi na dálnici podařilo "sestřelit trpaslíka" (oficiálně se to jmenuje značka Z 6a/b zvýrazňující deska - obrázek zde), který byl posunut z pruhu ve směru na Brno do levého pruhu ve směru na Kroměříž kdesi kolem 216 km - jak jsem si všiml, takových posunutých a "sestřelených" je na celé trase uzavírky asi 15 "kousků"...

Žádné komentáře:

Okomentovat