2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 15. října 2013

Too many connections

Tak jsem se včera i dnes dlouze trápil s chybou 421 "too many connections from this ip", kterou zaznamenávám na připojení k SMTP serveru, zatím sice už o tom problému ledacos vím, ale nemám řešení - uživatelé jsou "moji", ale odchozí server není "můj", SMTP server není taky "můj", tak hledám, jak to sladit...
Zatím mám jen konečně postup, jak zapnout tvorbu logů (protokolování) programu MS Outlook, o němž (o protokolování) jsem dosud neměl ani potuchy (o Outlooku vím ledacos)... Tak ve čtvrtek...

Žádné komentáře:

Okomentovat