2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 2. října 2013

Letáky

Včera večer mne celkem slušně vytočil mladík, co roznášel po Vinohradech leták na vystoupení skupiny Kollárovci 18.10.2013 v "dělňáku! na Jamborově.
Totiž: mladík patřil mezi ten typ "roznašečů letáků", které považuji za sobecké hloupé pitomce - dojdou ke dveřím domu, pomačkají pár zvonků a čekají, kdo jim bzučákem otevře. No a když to někdo udělá před devátou večer, když už čteme dětem na usnutí, asi si umíte představit, že mi to (zase jednou) hnulo žlučí.
Pravda, mladík se alespoň omluvil (sešel jsem dolů, na odpověď "Letáky" rozhodně bzučák nemačkám !!!), ale takovou tou asertivní větičkou "Promiňte, máme toho hodně a musíme to roznést po celých Vinohradech" a mým argumentem o nevhodnosti doby, kdy tak činí, zůstál (mám dojem) totálně nedotčený...
Zajímalo by mne, kdo mu to dal za úkol a jak ho poučil o postupu - z letáku nic takového nevyčtu, takže je z toho jen negativní reklama pro skupinu Kollárovci a taneční skupinu Vinohraďánek - nevím jak moc spadají pod radnici, každopádně na radnici trénují :-o

PS: Tenmladík nakonec na stolek s letáky položil 2 (slovy dva) letáčky formátu A5 černobíle a odešel - díky tomu ta rozdaná reklama zcela logicky postrádá jakýkoliv smysl - jen naštve! A mě naštvala fest :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat