2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 23. října 2013

Změna tlaku

V neděli jsem si tu stěžoval:
Pavla se od rána cítila rozlámaná, odpoledne se jí udělalo zle... Já mám už od včerejšího dopoledne problém se žaludkem též... navečer se přidala bolest celého těla a zejména hlavy....
Pondělí jsem nějak přežil a večer padl do postele. V úterý jsem byl celkem "oukej", ale dnes je to tu zase. Nechápu.
Opět na bolest hlavy si stěžuji nejen já, ale i Pavla, a též si stěžoval ledaskdo, koho jsem se zeptal v práci. Že by změna tlaku? Či co? Je pravda, že tlaková tendence (hodnota rozdílu staničního tlaku vzduchu za poslední tři hodiny) je dnes v Brně pokles o 0,5 hPa... Takže pokles tlaku by tu byl. Ale proč tak vnímatelná reakce organismu?
Proč jsem já a všici kolem jacísi utahaní skoro permanentně?


Žádné komentáře:

Okomentovat