2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 5. října 2013

Nahoru a dolů

Byť v sobotu, vstával jsem ráno jako v běžný pracovní den, nachystal snídani a oběma dětem velikou svačinu, a na sedmou jsme je zavedli na "pálavák" a předali Kačce, jejich vedoucí oddílu - jely na soutěž v orientačním běhu.
Já pak odjel s babi na zahradu a s nadšením se pustil do sekání trávy, sklizně a vůbec příprav na zimu. V půl deváté to bylo skutečně s nadšením, v půl jedenácté už nadšení poněkud vyprchalo, a když někdy po půl druhé došel v sekačce benzín a já rychle ještě poryl záhonek, kam chceme za dva týdny nasázet česnek, měl jsem toho už, jak se říká, "plné kecky".
Doma jsem si dal koupel, na chvíli zalezl pod peřinu, ale obecně už jsem se k "žádným výkonům" po zbytek odpoledne a večera nepřesvědčil - stárnu. Lze jen s uspokojením zkonstatovat, že kdyby se zbláznilo počasí nebo tak něco, a my v následujících dnech na zahradu nemohli, je vlastně na zimu připravená...

Žádné komentáře:

Okomentovat