2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 28. října 2013

Prý svátek

Mno, 28. říjen je sice státní svátek, ale já si dnes mohu jen říkat: "To mám ale den, samý pech..."
V poledne se mi na pračce rozsvítilo oznámení "Chyba F02 - elektrický modul" a pod pračkou se objevila loužička. Já žádnou chybu, žádnou zjevnou závadu, nenašel a "servisák" mi nebral mobil, asi po dvou hodinách jsem zkonstatoval, že dnes už žádné prádlo nevyperu a vzdal to.
Pak jsem si pro změnu zablokoval mobil, co k němu mám údaje (snad) v práci na stole.
A teď právě mi v šatně nad hlavou "naposledy blikla" žárovka a byla tma. Žárovku už jsem vyměnil, ale na víc už raději nesahám, zalezu s knížkou do postele a budu doufat, že další den nepřinese žádné nezdary...

Žádné komentáře:

Okomentovat