2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 12. října 2013

Volná ložnice a "Cyclone Phailin"

Ráno jsme u snídaně žertovali, že můžeme nabídnout naši ložnici k pronájmu - Pavla spala u Filípka a já u Leničky - a naše ložnice zůstala prázdná.
Totiž, mám trochu rýmu, v noci prý chrápu (stěžuje si Pavla), Lenička tvrdí, že jí to nevadí, a naopak je ráda, že když se v noci probudí, není v postýlce sama... A Pavla usíná u dětí při uspávání zcela pravidelně...

Odpoledne jsem poslouchal BBC a sledoval zprávy na téma "Cyclone Phailin" - přece jen mám k Indii jistý vztah, mám tam přátele, a tak (byť se ta katastrofa koná na východním pobřeží a já znám pár lidí na severozápadě) sleduji informace o cyklónu, jehož síla je hodnocena jako nejhorší za posledních 15 let, cyklon pokrývá plochu odpovídající zhruba Francii!


BBC sources:

Žádné komentáře:

Okomentovat