2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 12. září 2014

Auto na prodej

Tak jsem dospěl k závěru, že bych měl už zase, po devíti letech, poslat naše auto dál do světa, a pořídit nové.
Takže co že se to nabízí na prodej?
Červená Škoda Octavia II v benzínovém provedení, která má najeto něco málo přes 130 tisíc kilometrů, na podzim jí bude devět let jako mému synovy Filipovy (rok výroby tedy 2005), udržovaná, pravidelně navštěvující servis, STK atd.
Podle papírů jsem sice druhý majitel, ale v reálu první, každému rád ten příběh o podmíněné koupi výhry v soutěži od výherce vysvětlím, i když někteří svědci už dnes nežijí (tenkrát jsem to auto po předávce výhry řídil já, výherce tvrdil, že je výhrou příliš zaskočen, jen na nejbližší parkoviště, pak jej, ještě do Mladé Boleslavi, řídil můj táta, který už ale není na světě).
Právě proto, že šlo o výhru v soutěži, chybí autu vymoženost zvaná klimatizace (výhru si nevybíráš), a proto předpokládám (podle krátkého internetového průzkumu), že za něj nedostanu (jak je obvyklá cena těchto ojetých vozů v současné době) těch nějakých 120 táců, ale že budu muset v jednání slevit, možná i pod hranici 100 tisíc... V tom nevidím problém.
Tož tedy, víte o někom, komu by "Filípkovo auto" (jak s oblibou můj syn říká) udělalo radost a byl by ochoten platit, nejlépe přímo v hotovosti, dejte mi vědět...
Jedinou technickou závadu (cca týden vím, že je mikroskopická trhlina na olejové trubičce) už řeším, chci prodávat vůz s klidným svědomím, že je fakt v perfektním stavu - však jsem s ním jel na počátku prázdnin s klidem s celou rodinou do Itálie.
Kromě toho miniproblému (hold mne jeho řešení bude stát tisícovku) dle mého názoru autíčko šlape jak hodinky, jen dolévám benzín, občas olej, a samozřejmě vodu do odstřikovačů...

Žádné komentáře:

Okomentovat