2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 4. září 2014

Fenomenální paměť?

Tak se zdá, že Lenka má fenomenální paměť. Totiž:
Před chvilkou mi, když jsem jí uspával, odvyprávěla sama pohádku, kterou jsem jí četl před sedmnácti dny.
Nikdy jindy jsme si ji neříkali, nikdo jiný ji prý nečetl.
Šlo o pohádku Ledové království, z kategorie knížek "Disney", kde je jeden celostránkový obrázek za druhým, a vždy jen krátký text. A aniž bychom knihu znovu vzali do ruky a ukazovali si obrázky, Lenička mi dnes, po 17 dnech, příběh odvyprávěla, včetně detailů, které bych, kdyby je neuvedla, já dávno zapomněl...

Žádné komentáře:

Okomentovat