2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 20. září 2014

Pracovní sobota

Rychle musím napsat příspěvek, než usnu. Filípek mne čtením málem uspal ve své posteli, a vzhledem k tomu, že mám za sebou doslova pracovní sobotu, jsem utahanej jako kotě.
Jednak jsem totiž ráno zjistil, že kape voda pod kuchyňským dřezem (a první pokus o opravu nebyl úspěšný, takže večer se konal druhý - nemám doma vše, takže to je tak, když si člověk musí vystačit s běžným nářadím a silikonem, nemaje potřebná těsnění na výměnu!).
Jednak jsem byl po obědě na Strnadově natírat střechu SANAKRYLEM TOP [1], [2], [3], trvalo mi to asi dvě hodiny (naštěstí bouřka dorazila až dvě hodiny po dokončení nátěru, a vzhledem k tomu, že jsem při odnášení materiálu ze střechy mimoděk chodil i po té části, natírané jako první, a už se barva na tenisky nelepila, předpokládám, že nátěru ta krátká bouřka neublížila)...
A jednak jsem babičce opravoval pračku, měla totálně zanesené sítko odtoku (doufal jsem, a stále ještě doufám, že to byla hlavní příčina, neboť pračka následně vyprala jeden cyklus - jenže u dalšího se zase zastavila, jak vím z telefonátu babičky, takže zítra se tam musím vydat znovu!).
Takže shrnuto a podtrženo, "jedno utahané kotě" se těší do pelíšku :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat